یکی از ویژگی های سازمان های نوظهوراز یک سو چالش تکنولوژی و از سوی دیگر بروز رسانی تکنولوژی های موجود است. تحقیقات گسترده و متفاوت بر روی تکنولوژی بر روابط انسانی فردی و گروهی تاثیر می گذارد. به عنوان مثال تکنولوژی تلویزیون های جدید بر پایه محدودیت های زمان خواب افرا د به طریق هوشمند طراحی شده است.در یک سازمان نیز تکنولوژی های جدید از قبیل داده های کلان نیز بر رفتار افراد تأثیر گذار است در زمینه مدیریت رفتار سازمانی این پدیده نوظهور تاثیرات عمده ای بر انگیزش کارکنان دارد. در این مطالعه رابطه انگیزش به عنوان یکی از ابعاد رفتار سازمانی با تکنولوژی داده های کلان مورد توجه قرار می گیرد و مدل مفهومی انگیزش/تکنولوژی ترسیم می شود. فرمت فایل : WORD