شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,923
بازدید دیروز: 20,040
بازدید کل: 151,532,372
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 43
کاربران حاضر: 43
پرسشنامه وفاداری به برند
چکیده:
پرسشنامه وفاداری به برند که در سال 2003 توسط کوستر و لیم طراحی شده است، شامل 11 گویه می باشد و دارای سه مولفه شناختی، عاطفی و کرداری است.
کلید واژه: وفاداری به برند ، شناختی ، عاطفی ، کرداری
نویسنده(گان): سحر کمانگر
منبع: Product involvement/brand loyalty: is there a link?
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 2003
تعداد صفحات: 2
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.