شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 19 اردیبهشت 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 733
بازدید دیروز: 56,645
بازدید کل: 162,931,853
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 225
کاربران حاضر: 225
پرسشنامه وفاداری به برند
چکیده:
پرسشنامه وفاداری به برند که در سال 2003 توسط کوستر و لیم طراحی شده است، شامل 11 گویه می باشد و دارای سه مولفه شناختی، عاطفی و کرداری است.
کلید واژه: وفاداری به برند ، شناختی ، عاطفی ، کرداری
نویسنده(گان): سحر کمانگر
منبع: Product involvement/brand loyalty: is there a link?
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 2003
تعداد صفحات: 2
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.