شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 11 مرداد 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 31,067
بازدید دیروز: 27,831
بازدید کل: 165,457,206
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 201
کاربران حاضر: 201
پرسشنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی
چکیده:
پرسشنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی با 11 گویه که توسط کیم و کو در سال 2012 طراحی شده است و شامل ابعاد 1-سرگرمی ، 2-تعامل ، 3-مدگرایی ، 4-سفارشی سازی و 5-تبلیغات دهان به دهان می شود.
کلید واژه: بازاریابی رسانه های اجتماعی ، سرگرمی ، تعامل ، مدگرایی ، سفارشی سازی ، تبلیغات دهان به دهان
نویسنده(گان): کیم و کو 2012
منبع: Do social media marketing activities enhance customer equity? A empirical study of luxury fashion br
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 2012
تعداد صفحات: 2
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.