شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 14 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 24,127
بازدید دیروز: 21,025
بازدید کل: 151,946,184
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 97
کاربران حاضر: 97
رتبه بندی راهبردهای مدیریت دانش با استفاده از روش AHP در مرکز رسانه های دیجیتال
چکیده:

برای اینکه سازمانی در شرایط پرتلاطم و پر از تغییر کنونی، توانایی سازگاری با تغییرات محیطی داشته باشد، نیاز به استفاده از راهبردهای مدیریت دانش مخصوص خود را دارد. تعیین این راهبردها تحت تاثیر متغیرهای فراوانی از جمله استراتژی، ساختار، ارتباطات سازمانی و غیره می‌باشد. یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر این انتخاب هماهنگ بودن عوامل سازمانی با استراتژی مورد نظر می باشد. در پایان راهبرد مدیریت دانش متناسب با مرکز رسانه های دیجیتال معرفی خواهد شد و همچنین بر اساس یافته‌های این مقاله می‌توان راهی منظم و کارآمد برای تعیین راهبردهای مدیریت دانش بر اساس سازمان های مختلف بدست آورد. در این تحقیق از روش تصمیم گیری سلسله مراتبی استفاده شده است.
فرمت فایل : Word

کلید واژه: مدیریت دانش ، استراتژی مدیریت دانش ، فرهنگ سازمانی ، AHP ، مرکز رسانه های دیجیتال
نویسنده(گان): علی قربانی ، سید جواد شریف شیخ الاسلامی (فرستنده) ، محمد جانعلی زاده ، علی اصغر یوسفی
منبع: کنفرانس بین المللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی
موضوع: مدیریت دانش
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 2800
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.