شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 28,943
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,630,315
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 102
کاربران حاضر: 102
بازاریابی سبز با تأکید بر محصولات ارگانیک
چکیده:

در طول اعصار و قرون، کشاورزی دچار تغییرات گوناگونی شده و همواره انسان مهم‌ترین عامل تغییر در آن بوده است. در قرن‌های اخیر به علت رشد روزافزون جمعیت، نگرش اولیه انسان به طبیعت که نگرشی دوستانه بود جای خود را به تعاملی یک جانبه و برعلیه طبیعت داد. طی دو دهه گذشته افزایش آگاهی‌های محیطی همراه با نگرانی مردم در ارتباط با سلامت مواد غذایی، باعث ایجاد سوالاتی در ذهن مردم ازکشاورزی مدرن شده است. به سختی می‌توان گفت که چه تعداد از مردم کشورها به مسمومیت‌ها و پیامدهای ناشی از آفتکش‌ها و سایر مواد شیمیایی مورد استفاده در فعالیت‌های کشاورزی مبتلا می‌شوند. در این مقاله، محقق به شکل مروری، به بررسی تاریخچه کشاورزی و دامپروری ارگانیک، اهمیت آن، جایگاه تولیدات ارگانیک در ایران و جهان، آمیخته بازاریابی محصولات ارگانیک، موانع و محدودیت های کشاورزی ارگانیک و همچنین مرور نتایج چندین پژوهش داخلی و خارجی در زمینه بازاریابی ارگانیک پرداخته است.

کلید واژه: بازاریابی سبز ، کشاورزی ارگانیک ، آمیخته بازاریابی محصولات ارگانیک ، اهمیت بازاریابی ارگانیک ، سموم و آفتکش ها.
نویسنده(گان): محدثه محمدزاده
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات: 39
قیمت (تومان): 9000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.