شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 17,441
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,507,930
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 74
کاربران حاضر: 74
مفهوم اعتماد و اعتماد مشتریان
چکیده:

امروزه جامعه شناسان دریافته‌اند که بدون اعتماد، زندگی روزمره اجتماعی که ما برای خود فراهم می‌کنیم به‌سادگی امکان‌پذیر نیست. در تبادلات رابطه مند مشتری با شرکت، اعتماد مشتری به یک سازمان بر تعهد مشتری نسبت به رابطه وی با سازمان، وفاداری مشتری نسبت به سازمان و نیات آتی مشتری نسبت به آن سازمان اثرگذار است. در تبادلات رابطه مند خریدار و تأمین‌کننده نیز، اعتماد مشتری نسبت به تأمین‌کننده بر تعهد خریدار نسبت به رابطه وی با تأمین‌کننده، انتخاب یک تأمین‌کننده برای خرید توسط مشتری ، تعاملات قابل پیش‌بینی خریدار با تأمین کننده و تمایل بلندمدت خریدار نسبت به تأمین‌کننده تأثیر می‌گذارد. در این مقاله با مفهوم اعتماد شروع و در ادامه به انواع، ابعاد، اهمیت و مزایای اعتماد اشاره‌شده است و در آخر به متغیرهای فردی مؤثر بر اعتماد مشتری و نتیجه‌گیری پرداخته‌شده است.

کلید واژه: اعتماد ، اعتماد مشتری ، وفاداری مشتری ، اهمیت و مزایای اعتماد
نویسنده(گان): اسد ذالی ، فریده عبدالهی سنوکش (فرستنده)
منبع: همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه شهری 1395
موضوع: منابع انسانی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1395
تعداد صفحات: 9
قیمت (تومان): 2800
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه