شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,128
بازدید دیروز: 25,555
بازدید کل: 151,980,098
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 67
کاربران حاضر: 67
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ منابع فرصت های کارآفرینی : دیدگاهی در مورد افراد و موسسات
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 37 صفحه و مربوط به سال 2008 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت به صفحه شخصی رفته و از طریق صفحه افزایش اعتبار، به یکی از روشهای اعلام شده مبلغ مورد نظر را به سایت واریز یا منتقل نمایید. پس از افزایش اعتبار می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.


این مقاله دارای پنج هدف است. اولین هدف بررسی متون به منظور یافتن منبع فرصت ها در یک فرایند کارآفرینی می باشد. این بررسی ها نشان می دهد که مساعدت های نظری و تجربی، کاملا از هم گسیخته اند و نیاز به یک چارچوب دارند. هدف دوم بررسی دیدگاه عموما پذیرفته شده ای است که می گوید کارآفرینان را می توان از دیدگاه شومپیتری یا کرزنری توصیف کرد. من فکر می کنم یک کارآفرین این فرصت را دارد که هم به مرحله ای از کارآفرینی که در آن قرار دارد و هم به محیطی که خودش را در آن می یابد وابسته باشد. اهداف سوم و چهارم آن دسته از عوامل فردی و محیطی که با بررسی تحقیقات موجود فرصتی برای کارآفرین فراهم می کنند را ترسیم می نماید. و در نهایت هدف پنجم چارچوبی مشتمل بر عوامل فردی و محیطی موثر در کشف و بهره برداری از فرصت ها را ارائه می کند. این چارچوب برای ساختار تحقیقات تجربی من در یک محیط فرا سوسیالیستی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کلید واژه: کارآفرینی ، کشف فرصت ، بهره برداری از فرصت
نویسنده(گان): ترجمه نگین زمانی
منبع: mysciencework.com 2008
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 2008
تعداد صفحات: 37
قیمت (تومان): 11000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.