ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 6,019
بازدید دیروز: 31,670
بازدید کل: 158,617,737
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 84
کاربران حاضر: 84
تعداد دریافت: 21
تعداد بازدید: 2322
توسعه سازمان بر اساس مدل کسب و کار
چکیده:
در این مقاله تعاریف و موارد مختلف از مدل کسب و کار ارائه و دسته بندی شده، و با معرفی تعریفی جامع و اجزای آن جایگاه فعالیت های ارزشی در مدل کسب و کار مشخص می گردد. استفاده از مدل کسب و کار در تعریف و توسعه سازمان از نظر خلق ارزش و سودآوری، در مقایسه با سایر مدلهای متداول مانند مدل پورتر، و همچنین در تدوین استراتژی موثر و کلیدی است. در مدل کسب و کار توجه خاص به روش کسب سود آوری بر اساس خلق ارزش برای مشتری داده میشود. در این مقاله نشان داده می شود که صنایع بر مبنای تکنولوژی فرآیندی حاکم بر آنها و همچنین تولیدی بودن و خدماتی بودن به سه دسته کلی صنایع تولیدی محصول فیزیکی، صنایع خدماتی متمرکز و واسط های تقسیم بندی می شوند سپس با دسته بندی صنایع مختلف فعالیتهای ارزشی خاص هر نوع صنعت، همواره باید سه نوع متفاوت فعالیت های ارزشی در طراحی و پیاده سازی انواع مد لهای کسب و کار مد نظر قرار گیرد.
کلید واژه:
مدل کسب و کار، توسعه سازمان، مدیریت استراتژیک، فعالیتهای ارزشی، سودآوری سازمان
نویسنده(گان):
مهران سپهری، بهروز بهمردی
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
پیرامون مدیریت
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
16
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
232 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved