شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 5,794
بازدید دیروز: 27,889
بازدید کل: 151,684,360
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 65
کاربران حاضر: 65
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ توسعه محیط هوش تجاری برای دولت الکترونیک با استفاده از فن آوری های منبع باز
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 12 صفحه و مربوط به سال 2010 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت به صفحه شخصی رفته و از طریق صفحه افزایش اعتبار، به یکی از روشهای اعلام شده مبلغ مورد نظر را به سایت واریز یا منتقل نمایید. پس از افزایش اعتبار می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.


ترجمه چکیده: در سازمان های مدرن استفاده از سیستم های اطلاعات پیشرفته برای کمک به کار عملیاتی روزانه امر رایجی است. با این حال هنوز تقاضای زیادی برای راه حل های نرم افزاری که امکان تجزیه و تحلیل قابل فهم داده را از این سیستم ها فراهم می کند وجود دارد. محیط های هوش تجاری (BI) با هدف حل این مشکل ایجاد شده است. سیستم های دولت الکترونیکی (e-Gov) که معمولا با داده های عملیاتی دولتی کار می کنند می توانند از یک محیط هوش تجاری بهره زیادی ببرند. بنابراین می توان ابزارهای هوش تجاری را در سیستم های دولت الکترونیک برای رسیدن به اهداف ذیل مورد استفاده قرار داد: تقویت ارتباط میان شهر، دولت مرکزی و شهروند؛ کمک به اداره منابع عمومی و نظارت بر اثرات سیاست های عمومی بر جامعه. این مقاله به منظور رفاه اجتماعی با استفاده از فن آوری های منبع باز با یک برنامه خاص، طرحی را جهت ایجاد یک محیط هوش تجاری برای سیستم های دولت الکترونیک ارائه می کند که برای شهرستان کمپیناس در برزیل توسعه یافته است.

کلید واژه: هوش تجاری ، دولت الکترونیک ، منبع باز ، معماری نرم افزار
نویسنده(گان): ترجمه : نگین زمانی
منبع: Data Warehousing and Knowledge Discovery , 12th International Conference, DAWAK ، pp 203-214، (2010)
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2010
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 10000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی