شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,338
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,688,238
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 211
کاربران حاضر: 211
پرسشنامه موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط و استراتژی های کارآفرینی
چکیده:

پرسشنامه حاضر که مربوط به بررسی تاثیر استراتژی های کارآفرینی بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط می باشد در دو بخش تنظیم شده است. بخش اول به ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان اختصاص دارد و بخش بعدی، متغیرهای ارائه شده در مدل نظری تحقیق را مورد سنجش قرار میدهد و شامل موارد زیر میباشد: بخش اول: در این بخش، از پاسخ دهنده سوالاتی در مورد جنسیت، سن، تحصیلات، نوع طرح، تعداد افراد شاغل و........ پرسیده شده است. بخش دوم:این بخش شامل 2 قسمت می باشد که متغیرهای پژوهش را مورد بررسی قرارمی دهد که قسمت اول مربوط به موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط می باشد که با 18 گویه عوامل موثر در موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را بررسی می کند.قسمت دوم شامل استراتژی های کارآفرینی می باشد که با 21 گویه اهمیت هریک از استراتژی ها(استراتژی اداری، فرصت گرایانه، تقلیدی، اکتسابی و پرورشی) در موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را بررسی می کند. همه متغیرهای تحقیق با استفاده از مقیاس هفت گزینه‌ای لیکرت (1= خیلی کم، کم=2، نسبتاً کم=3، متوسط=4، نسبتاً زیاد=5، زیاد=6، خیلی زیاد =7) مورداندازه‌گیری قرار گرفتند
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: استراتژی های کارآفرینی ، موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط
نویسنده(گان): سید محمد منافی
منبع: (Alrubaiee,2012) (براری و رنجبران،1390)
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1395
تعداد صفحات: 4
قیمت (تومان): 10000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.