پرسشنامه حاضر که مربوط به بررسی تاثیر استراتژی های کارآفرینی بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط می باشد در دو بخش تنظیم شده است. بخش اول به ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان اختصاص دارد و بخش بعدی، متغیرهای ارائه شده در مدل نظری تحقیق را مورد سنجش قرار میدهد و شامل موارد زیر میباشد: بخش اول: در این بخش، از پاسخ دهنده سوالاتی در مورد جنسیت، سن، تحصیلات، نوع طرح، تعداد افراد شاغل و........ پرسیده شده است. بخش دوم:این بخش شامل 2 قسمت می باشد که متغیرهای پژوهش را مورد بررسی قرارمی دهد که قسمت اول مربوط به موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط می باشد که با 18 گویه عوامل موثر در موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط را بررسی می کند.قسمت دوم شامل استراتژی های کارآفرینی می باشد که با 21 گویه اهمیت هریک از استراتژی ها(استراتژی اداری، فرصت گرایانه، تقلیدی، اکتسابی و پرورشی) در موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط را بررسی می کند. همه متغیرهای تحقیق با استفاده از مقیاس هفت گزینهای لیکرت (1= خیلی کم، کم=2، نسبتاً کم=3، متوسط=4، نسبتاً زیاد=5، زیاد=6، خیلی زیاد =7) مورداندازهگیری قرار گرفتند فرمت فایل: WORD