شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 16,045
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,670,048
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 84
کاربران حاضر: 84
پروپوزال با موضوع بررسی تأثیر استراتژی های کار آفرینی بر کسب و کارهای کوچک و متوسط
چکیده:

این پروپوزال شامل بیان مسئله، ضرورت و اهمیت تحقیق ، ادبیات نظری و پیشینه پژوهش ، اهداف و سوالات و فرضیه ها، تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها ، چارچوب نظری تحقیق (مدل تحقیق)، جامعه آماری ، حجم نمونه و نمونه گیری ، ابزار گردآوری داده ها ، روش تحلیل آماری،سازمانهای استفاده کننده از نتایج تحقیق ، زمان بندی انجام پایان نامه ، منابع و ماخذ می باشد. این پروپزال به صورت یک پروپوزال کامل که به صورت تمرین کلاسی یا عنوان پایان نامه می تواند ارائه گردد. در این پروپوزال از کار آفرینی به عنوان موتور توسعه اقتصادی یاد می شود که می تواند سبب رشد و توسعه اقتصادی کشورها، افزایش بهره وری، ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی شود نام برده می شود کشور های پیشرفته از دهه های قبل و برخی ازکشور های در حال توسعه در سال های اخیر نقش موثر کار آفرینان را در توسعه جامعه مورد توجه قرارداده اند . این توجه بیشتر در جهت تدوین استراتژی ها، سیاست ها و برنامه های عملی جهت گسترش فرهنگ کار آفرینی، شناسایی و معرفی کار آفرینان به عنوان فرد شایسته و ارزشمند در جامعه و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت کارآفرینان در قالب شرکت ها کوچک و متوسط بوده است و عمدتاً وام ها کم بهره یا بدون بهره دولتی و سایر حمایت های دولتی به آنها تعلق میگیرد استراتژی های کارآفرینی شامل پنج استراتژی اداری، فرصت گرایانه، تقلیدی، اکتسابی و پرورشی است. این تقسیم بندی به این معنی نیست که سازمانهای کارآفرینی تنها یکی از این استراتژی ها را بکار می برند، بلکه تحقیقات نشان می دهد سازمانهایی که همزمان از چند استراتژی استفاده می کنند، موفق تر از سازمان هایی هستند که صرفا یک یا دو استراتژی را به کار می گیرند. با اشاره به این موضوع که کسب و کارهای کوچک می توانند بعنوان جایگاهی برای ایجاد اشتغال باشند و باتوجه به ماهیت کارآفرینی که می تواند بعنوان راهکاری برای ایجاد فرصت های شغلی باشد، لذا ضرورت و انجام این تحقیق که سعی در شناسایی استراتژیهای کارآفرینی در کسب و کارهای کوچک و متوسط و همچنین عوامل محدود کننده توسعه کارآفرینی دارد، گامی در جهت بهبود مشکلات بوده و ضرورت می یابد. علاوه بر عوامل ذکر شده می توان اهمیت و ضرورت این تحقیق را از ابعاد زیر مورد بررسی قرار داد: با توجه به اهمیت کارآفرینی مسئله ای که این پژوهش درصدد آن است این می باشد که تاثیر استراتژی های کارآفرینی بر کسب و کارهای کوچک و متوسط شهرy چگونه است؟ لذا این تحقیق در پی پاسخگویی به این سوال و شناسایی میزان تاثیر استراتژی ها بوده و در گامی بعد شناسایی مناسب ترین استراتژی کارآفرینی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط شهر y مساله اصلی تحقیق خواهد بود.
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: کارآفرینی ، موفقیت کسب و کار های کوچک و متوسط ، استراتژی های کارآفرینی
نویسنده(گان): سید محمد منافی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1395
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 12000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.