شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 29 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,361
بازدید دیروز: 13,772
بازدید کل: 152,268,623
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 80
کاربران حاضر: 81
پیشبرد فروش
چکیده:

برای مدیران عالی و بازاریابی شرکت ها ضروری است که با ابزارهای فعالیت های پیشبرد فروش بهتر آشنا شوند تا بتوانند از آنها به طور موثرتری استفاده کنند. تمرکز بیشتر مطالعات در حوزه فعالیت های پیشبرد فروش، بر روی استفاده های استراتژیک از تکنیک های مختلف پیشبرد فروش و پاسخ های رفتاری مطلوب است و کمتر به جنبه نظری این موضوع پرداخته‌اند. در مقاله حاضر مفاهیم نظری مرتبط با پیشبرد فروش بیان شده و دو نوع تقسیم بندی از فعالیت های پیشبرد فروش(قیمتی/غیرقیمتی و مصرف کننده‌گرا/کسب و کارگرا) شرح داده شده و همچنین محدودیت های سیاسی و قانونی مرتبط با هر یک از ابزارهای پیشبرد فروش در کشورهای مختلف ذکر شده است.
فرمت فایل: PDF

کلید واژه: پیشبرد فروش ، تقسیم بندی ابزار پیشبرد فروش ، اهمیت پیشبرد فروش ، محدودیت های قانونی پیشبرد فروش
نویسنده(گان): محدثه محمدزاده
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1395
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 6000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.