شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 22,299
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,594,729
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 143
کاربران حاضر: 143
تربیت معلم و توسعه شایستگیهای سیاسی ، اجتماعی دانشجو معلمان
چکیده:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تربیت معلم و نقش آن در توسعه شایستگی های سیاسی، اجتماعی دانشجو معلمان به روش تحقیق مروری با استفاده از مطالعه کتابخانه ای ضمن بررسی کتب و مقالات مرتبط تدوین شده است. تبیین تربیت معلم به عنوان یک سیستم باز و نقش سازمانی آن در تعامل با محیط داخلی و بیرونی، تربیت معلم به مثابه یک نظام سیاسی در تربیت و پرورش نیروی مستعد با شایستگی ها و توانمندی های سیاسی و اجتماعی، رویکرد سازمان یادگیرنده برای مهارت آموزی کارکنان و دانشجویان تربیت معلم به ارائه پیش نیازها، نشانه ها و پیامدهای خودتوانمندسازی برای توانمند سازی شایستگی های حرفه ای دانشجویان پرداخته شده که مهمترین رکن آن خودتوانمندسازی نیروی انسانی بر اساس اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش برای رسیدن به حیات طیبه می باشد.

کلید واژه: تربیت معلم ، خودتوانمندسازی ، سازمان یادگیرنده ، نظام سیاسی ، سیستم باز
نویسنده(گان): حمید بشیری نیا (فرستنده) ، مهدیه بشیری نیا
منبع: همایش تربیت سیاسی اجتماعی - جایگاه اقتضائات در تربیت معلم (استان فارس)
موضوع: مدیریت آموزشی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1395
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 5000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.