شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 1,782
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,512,060
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 98
کاربران حاضر: 99
بررسی تاثیر امکانات و خدمات رفاهی بر انگیزش کارکنان بانک مهر اقتصاد
چکیده:

اگر کارکنان و حتی مدیران احساس کنند که توازن بین کار کردن و مشقات حاصل از کار و حقوق و خدمات ارائه شده از طرف سازمان وجود دارد، انگیزش مثبت در آنها ایجاد شده و این انگیزش و احساسات مثبت درونی می تواند نقش مهمی در تلاش کارکنان برای جذب و ابقاء مشتری داشته باشد. این پژوهش با هدف بررسی تاثیر امکانات و خدمات رفاهی بر انگیزش کارکنان بانک مهر اقتصاد انجام شده است. تعیین حجم نمونه با فرمول کوکران و با روش انتخاب تصادفی ساده بوده است. روش تحقیق توصیفی پیمایشی و از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع آوری داده ها به صورت مقطعی بود. از ابزار پرسشنامه استاندارد بسته با طیف پنج گزینه ای لیکرت که روایی و پایایی در تحقیقات قبلی به اثبات رسیده جهت جمع آوری داده ها استفاده شد.

کلید واژه: خدمات رفاهی ، بانک مهر اقتصاد ، انگیزش
نویسنده(گان): صدف خان بلوکی (فرستنده) ، مهدی سبک رو
منبع: کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
موضوع: منابع انسانی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1394
تعداد صفحات: 13
قیمت (تومان): 5000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه