شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,748
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,609,120
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 389
کاربران حاضر: 390
پرسشنامه با عنوان بررسی تاثیر رفتار اخلاقی کارکنان فروش بر تداوم ارتباط بین خرده فروشان با سازمان
چکیده:

پرسشنامه در دو بخش تنظیم شده است. بخش اول به ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان اختصاص دارد و بخش بعدی، متغیرهای ارائه شده در مدل نظری تحقیق را مورد سنجش قرار میدهد و شامل موارد زیر می باشد: بخش اول: در این بخش، از پاسخ دهنده سوالاتی در مورد جنسیت، سن، تحصیلات، طول مدت رابطه با شرکت X ، پرسیده شده است. بخش دوم:این بخش شامل 5 قسمت می باشد که متغیرهای پژوهش را مورد بررسی قرارمی دهد که قسمت اول مربوط به رفتار اخلاقی فروش می باشد که با 8 گویه نحوه رفتار کارکنان فروش با مشتریان را بررسی میکند.قسمت دوم و سوم و چهارم هر کدام با 5 گویه به ترتیب اعتماد،تعهد و رضایت مشتریان نسبت به شرکت x را می سنجد و در نهایت قسمت پنجم مربوط به تداوم ارتباط می باشد که با 7 گویه تداوم ارتباط خرده فروش با شرکت x را بررسی می کند. همه متغیرهای تحقیق با استفاده از مقیاس هفت گزینه ای لیکرت( 1=کاملا مخالف) تا (7=کاملا موافق) مورد اندازه گیری قرار گرفتند

کلید واژه: رفتار اخلاقی فروش ، تداوم ارتباط ، کارکنان فروش ، اعتماد ، رضایت ، تعهد
نویسنده(گان): وحید علیزاده
منبع: (Su-HsiuLin&Hsing Wu,2012) (Alrubaiee,2012) (براری و رنجبران،1390)
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1395
تعداد صفحات: 4
قیمت (تومان): 8000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.