ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 17,975
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,508,464
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 94
کاربران حاضر: 94
تعداد دریافت: 12
تعداد بازدید: 4234
اهمیت اعتماد در بازاریابی رابطه ای و ایجاد مقیاسی جهت سنجش آن
چکیده:
با تغییر گسترده زمینه بازاریابی اکنون بازاریابی رابطه ای جایگزین بازاریابی سنتی مبتنی بر عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی گردیده است . استراتژی بازاریابی رابطه ای مبتنی بر ایجاد، توسعه و حفظ ارتباط با خریداران می باشد . جهت نیل به این هدف سازمانها باید عناصر ایجاد و حفظ روابط بین سازمانی را شناسائی نموده و با سنجش این عناصر در جهت بهبود روابط خود با سازمانهای دیگر اقدامات لازم را به عمل اورند . یکی از مهمترین این عناصر ، عنصر اعتماد می باشد . اعتماد با رویکرد اینده نگر خود اینک جایگزین بسیاری عناصر مورد تاکید قدیمی مانند وابستگی، سرمایه گزاری در معاملات ویژه و رضایت گردیده است . بدن ترتیب با توجه به شکاف علمی(تئوریک) و عملی موجود پیرامون این متغیر زیربنائی بازاریابی نوین دو هدف در این تحقیق پیگیری شده است . نخست مفهوم سازی و بیان اهمیت اعتماد در شکل دهی و حفظ روابط بلندمدت و دوم ایجاد مقیاسی معتبر جهت سنجش اعتبار بین سازمانی به روش تحلیل عامل.
کلید واژه:
اعتماد، روابط بلند مدت، بازاریابی رابطه ای
نویسنده(گان):
آرش حبیبی پیر کوهی
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
تصمیم گیری
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
13
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
219 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved