بانکداری سبز، بانکداری بدون کاغذ بدون سوخت و بدون اتلاف وقت و انرژی است. شیوه ای نوین از بانکداری که چنانچه به اولویت اصلی مصرف کنندگان خدمات بانکی تبدیل گردد؛ می تواند زمینه ساز توسعه پایدار در کشور شود. موضوع این پژوهش بررسی نقش بانکداری سبز بر رفتار مصرف کنندگان خدمات بانکی و تاثیر آن بر توسعه پایدار می باشد. هدف از این پژوهش بررسی ابعاد بانکداری سبز، مفهوم توسعه پایدار، عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان در استفاده از خدمات نوین بانکی در جامعه امروز ایران است. این پژوهش به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی ، پیمایشی می باشد. جمع آوری اطلاعات و داده ها از مطالعات کتابخانه ای و توزیع پرسشنامه به انجام رسیده، که پایایی آن بوسیله آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت است. نمونه گیری به روش تصادفی ساده صورت گرفته است و پاسخ گویان به سوالات کارکنان و مشتریان بانک صادرات کرمانشاه می باشند. اطلاعات به دست آمده به وسیله نرم افزار spss و Amosو از طریق آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و یافته های این پژوهش بیانگر آن است که رابطه مثبت و معنا داری بین بانکداری سبز و توسعه پایدار از دید کارکنان و مشتریان بانک صادرات وجود دارد.