شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 12,893
بازدید دیروز: 19,466
بازدید کل: 152,238,769
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 47
کاربران حاضر: 48
نقش کارآفرینی در تحقق مزیت رقابتی پایدار در بانک های خصوصی (مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه)
چکیده:

امروزه کارآفرینی به عنوان رویکردی استراتژیک، عامل مهمی در رشد و توسعه بنگاه ها و سازمان های اقتصادی محسوب می شود؛ کارآفرینی سبب تغییرات و تحولات شگرف و بنیادینی در تمامی عرصه های کسب و کار گردیده و شیوه های نوینی جهت کسب موفقیت در بازار رقابتی امروزی از طریق خلق مزیت رقابتی و پایدار سازی مزیت های کسب شده ارائه می نماید. پژوهش حاضر به بررسی ارتباط کارآفرینی و مزیت رقابتی پایدار در بانک های خصوصی با هدف ارائه راهکارهای نوین در مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک تبلیغات و بازاریابی می پردازد. روش پژوهش اسنادی- تحلیلی (کتابخانه ای با استفاده از منابع چاپی و الکترونیکی) و مصاحبه با نخبگان و کارشناسان بانکی صورت گرفته. یافته های این پژوهش بیانگر آن است. که عوامل کارآفرینی دستیابی به مزیت رقابتی را تسهیل کرده موجب تثبیت و پایداری مزیت رقابتی در سازمان می¬گردد؛ توسعه فرهنگ سازمانی، به کارگیری شیوه های خلاقانه در بازاریابی، توجه به فعالیت های کارآفرینانه و نوآوری در ارائه خدمات بانکی از طریق کارآفرین گرایی، سبب ساز موفقیت بانک های خصوصی در بازار رقابتی کنونی می گردد.

کلید واژه: بانک خصوصی ، بازاریابی ، سازمان ، کارآفرینی ، مزیت رقابتی پایدار
نویسنده(گان): حسین مقدسی نیا (فرستنده)، بهمن سعیدی پور، فرشید نمامیان
منبع: دومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1394
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.