پیچیده شدن روابط و مناسبات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اداره کردن سازمانها در جهت تحقق اهداف آنها، استفاده از اطلاعات و به تبع آن طراحی نظام اطلاعات را ضروری ساخته است. مدیران جهت اجرای وظایف مدیریتی خود که مهمترین مؤلفه آن تصمیم گیری است به اطلاعات نیاز دارند. شکل گیری و ایجاد نظام اطلاعات مدیریت، با بهره گیری از دانشهای مختلف امکان پذیر است، که بر اساس سه رویکرد مورد توجه قرار می گیرد، این سه رویکرد عبارتند از مدیریت، سازمان وفن آوری. در این مجموعه موارد زیر آورده شده است : 1-سیر تکامل سیستم اطلاعات مدیریت 2-اهمیت اطلاعات وسیستم های اطلاعاتی 3-مفاهیم سیستم ها 4-ویژگی های اطلاعات 5-تعریف نظام اطلاعات 6-رویکرد سازمان، مدیریت و فن آوری در نظام اطلاعات مدیریت 7-مزایای استفاده از سیستمهای اطلاعات 8-عناصر سیستم اطلاعاتی مدیریت 9-انواع سیستمهای اطلاعاتی 10- عناصر تأثیرگذار بر سیستمهای اطلاعات و ..... برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید