شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 53,716
بازدید دیروز: 33,746
بازدید کل: 151,766,028
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 442
کاربران حاضر: 442
دانلود پرسشنامه حساسیت مصرف کننده به نفوذ فردی
چکیده:

پرسشنامه حساسیت مصرف کننده به نفوذ فردی در 2 بعد 1. تأثیر هنجاری ، 2. تأثیر اطلاعاتی می باشد. پرسشنامه شامل 12 سوال می باشد. فرمت فایل پرسشنامه Word بوده و لینک دانلود رایگان مقاله منبع پرسشنامه ( مقاله بیس ) نیز داخل پرسشنامه آورده شده است
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس فایل را به صورت رایگان دانلود کنید. شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: دانلود پرسشنامه ، حساسیت مصرف کننده به نفوذ فردی ، تأثیر هنجاری ، تأثیر اطلاعاتی
نویسنده(گان): بیردن ، نتمایر ، تیل
منبع: بیردن ، نتمایر ، تیل 2014
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1394
تعداد صفحات: 6
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.