شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,589
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,657,592
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 121
کاربران حاضر: 121
بررسی رابطه مشتری مداری و فرهنگ سازمانی
چکیده:

این پژوهش با هدف شناخت مبانی واصول و راهکارهای فراهم شده در خصوص مفهوم (مشتری مداری و فرهنگ سازمانی) انجام شده است.در جهان رقابتی وبازارهای درهم تنیده داخلی وبین المللی امروز ؛ جهت گیری کلیه فعالیت های سازمان برای تامین نیازهای مشتریان ومخاطبان وکسب رضایت واعتماد آنها می باشد.در بازارهای گسترده امروز موفقیت یا عدم موفقیت هرسازمانی به رفتار مشتری ومخاطب بستگی دارد.از سویی می توان مشتری مداری را نوعی ارزش نهادن به انسان وتامین خواسته ها ونیازهای او می توان تعریف نمود.در حقیقت فرهنگ نشانگر درجه تلاش و تصویر کارکنان از کار خود و آینده سازمان است. به تدریج که سیستم های پاداش سیاستها،خط مشیها و قوانین حاکم بر کار تدوین می یابند،مجموعه این عوامل بر شکل گیری فرهنگ اولیه سازمان تاثیرات عمیق می گذارد.این عوامل از طرف سازمان رسمی مشخص کننده نوع رفتار و طرز برخوردهایی هستند که برای موفقیت سازمان مهم خواهند بود.مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی است که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد نیازها و رفتار مشتریان و ارتباط بیشتر با آنان استفاده می شود. روابط خوب با مشتری رمز موفقیت در کسب و کار است. روشی است جهت شناسایی مشتریان و راضی نگه داشتن و تبدیل آنها به مشتریان همیشگی است. در کل می توان مشتری مداری و فرهنگ سازمانی را دو وزنه (دارای اشتراکات برجسته) جهت توسعه و سرعت بخشیدن به سازمان دانست.
فزمت فایل: WORD

کلید واژه: مشتری ، روابط مشتری ، بازاریابی ، حفظ مشتری ، فرهنگ سازمانی
نویسنده(گان): حسین عظیمی ، سروش زارعی (فرستنده)
منبع: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 2800
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.