شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,147
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,657,150
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 67
کاربران حاضر: 67
بررسی رابطه بازاریابی کارآفرینانه و توسعه پایدار اقتصادی
چکیده:

بازاریابی و کارآفرینی بعنوان حوزه هایی شناخته شده اندکه دارای روابط متقابل با یکدیگر بوده و در صورت بکارگیری مشترکشان، تقویت می شوند. این مقاله تلاش دارد که تفاوت های میان بازاریابی سنتی و بازاریابی کارآفرینانه را ارائه دهد و همچنین در تلاش است تا چگونگی تاثیرگذاری کارآفرینی در توسعه حوزه بازاریابی و توسعه پایدار اقتصادی را تشریح نماید. راهبرد اقتصاد باز، نگاه به خارج دارد و در بعضی از وجوه مانند راهبرد پولی است. این راهبرد برای تخصیص منابع بر نیروهای بازار و بخش خصوصی متکی و بر سیاست‌هایی تأکید می‌کند که بخش تجارت خارجی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. این مقاله بر مبنای تحقیقات گذشته در حوزه بازاریابی کارآفرینانه و توسعه پایدار اقتصادی انجام شده و به دنبال این است تا نشان دهد که چگونه بازاریابی کارآفرینانه می تواند به عنوان یک استراتژی برای مقابله با پویایی های محیط بازاریابی و رسیدن به توسعه پایدار اقتصادی، توسط انواع شرکت ها (هم شرکت های کوچک و متوسط و هم شرکت های بزرگ) بمنظور حفظ و کسب مزیت رقابتی و توسعه پایدار بکار گرفته شود.

فرمت فایل: WORD
کلید واژه: بازاریابی ، کارآفرینی ، توسعه پایدار ، اقتصاد
نویسنده(گان): رضا پیرایش ، سروش زارعی (فرستنده) ، حمید رحمانی
منبع: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.