شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 40,794
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,642,166
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 343
کاربران حاضر: 345
شناسایی ویژگی های تاثیر گذار بر رفتار مصرف کننده در تمایل به خرید آنلاین
چکیده:

پژوهش حاضر انگیزه های تمایل به خرید آنلاین افراد را از دو دیدگاه گرایش فایده باور و ارزش لذت جویانه با استفاده از تحقیقات انجام گرفته در این زمینه و با اتکا بر مطالعات کتابخانه ای مورد بررسی قرار داده و عوامل انگیزشی ترغیب کننده افراد را تعیین می کند که چه عواملی، بر انگیزه خرید آنلاین خریداران موثرند و نیز کدام دسته از انگیزه های دوگانه: فایده باور / لذت جویانه، برای خریداران اینترنتی در مراحل جستجو و خرید دارای اهمیت بیشتری هستند و محرک قوی تری محسوب می شوند. در این راستا، شش ارزش فایده باور و پنج ارزش لذت جویانه در خرید اینترنتی مورد بررسی قرار گرفته اند و نیز رابطه این انگیزه ها با نیت جستجو و تمایل به خرید آنلاین شناسایی شده است. برای تدوین ادبیات تحقیق از جمله مبانی نظری تجارت الکترونیکی، رفتار خرید مصرف کننده و انگیزه های خرید، از انواع اطلاعات مکتوب کتابخانه ای استفاده گردیده است.
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: ارزش لذت جویانه ، گرایش فایده باور ، رفتار خرید مصرف‏ کننده ، محیط دیجیتال ، معاملات برخط یا آنلاین
نویسنده(گان): فرشد نمامیان ، نعمت یوسفی (فرستنده)
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1394
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.