ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 41,143
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,642,515
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 318
کاربران حاضر: 319
تعداد دریافت: 22
تعداد بازدید: 2103
کیفیت زندگی کاری و عوامل موثر بر آن
چکیده:
مفهوم کیفیت زندگی کاری به عنوان موضوعی که دارای بار قویاً اخلاقی است شناخته می شود. تعهد نسبت به کیفیت زندگی کاری به عنوان یکی از ارزش های اساسی و محوری رفتار سازمانی قلمداد می شود. برخی از محققین کیفیت زندگی کاری را بر اساس ویژگی های شغلی و شرایط کاری تعریف می نمایند و بیان می دارند که بعد اصلی کیفیت زندگی کاری در سازمان بهبود بهره وری و سلامت کارکنان می باشد. کیفیت زندگی کاری به هر فعالیتی اطلاق می شود که در هر سطحی از سازمان رخ می دهد و هدف از آن افزایش اثربخشی سازمان از طریق بالا بردن مقام و منزلت و فراهم نمودن امکان ترقی افراد می باشد. کیفیت زندگی کاری مستلزم داشتن محیط کاری است که در آن فعالیت های کارکنان با اهمیت تلقی می شود. بدین گونه مدیران بایستی با اتخاذ روش ها و سیاست هایی سعی در بهبود سطح کیفیت زندگی کاری داشته باشند.
کلید واژه:
کیفیت زندگی کاری، عوامل موثر در کیفیت زندگی کاری، مدل والتون.
نویسنده(گان):
حامد بردبار
منبع:
ارسالی نویسنده
موضوع:
رفتار سازمانی
دسته:
مقالات متفرقه
سال انتشار:
1394
تعداد صفحات:
14
قیمت (تومان):
3000
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
558 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved