شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 06 اسفند 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 1,567
بازدید دیروز: 38,882
بازدید کل: 160,468,524
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 163
کاربران حاضر: 164
مروری بر مفهوم کیفیت زندگی کاری
چکیده:

زندگی عصر صنعتی به طور آشکارا بر پیشرفت فناوری، بهره وری و رشد تاکید داشته است و انسان نیز بهعنوان یکی از ارکان تولید و توسعه مطرح شده است. در ادبیات جدید تئوری های رفتار سازمانی انسان نقشی محوری در تحول سازمان ایفا می نماید و تحولات عظیم سازمانی از توانمندی های نامحدود فکری این عامل سرچشمه می گیرد. به همین دلایل پژوهشگران حوزه رفتار سازمانی سعی دارند تا با بهبود کیفیت زندگی کاری کارمندان که همان زندگی غیر شخصی آنان است، بیش از گذشته به اهداف سازمانی خود دست پیدا کنند. این مقاله سعی دارد تا با مرور مفاهیم کیفیت زندگی کاری، پیشینه و اهمیت آن را در سازمان های امروزی بیان نماید و در پایان برنامه های کیفیت زندگی که نقشی مهم در افزایش اثربخشی کارکنان دارد را مورد بحث قرار خواهیم داد.

کلید واژه: کیفیت زندگی کاری، برنامه های کیفیت زندگی کاری
نویسنده(گان): حامد بردبار
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: منابع انسانی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1394
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.