شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 23,491
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,677,495
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 67
کاربران حاضر: 67
مدیریت ارتباط با مشتری در محیط الکترونیکی
چکیده:
تکنولوژی اطلاعات به طور چشمگیری فرآیند های کسب و کار را تغییر داده است . اینترنت قدرت چانه زنی مشتریان را نسبت به گذشته بیشتر کرده است . مدیریت ارتباط با مشتری به وجود آمد تا به عنوان یک هدف نهایی برای نگهداشتن مشتری ایفای نقش کند . مدیریت ارتباط با مشتری ، از جمله نکات بسیار مهم و حیاتی برای سازمانها به شمار می رود و برای پشتیبانی از فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدماتی مؤثر، بکار میرود . با گسترش اینترنت، ابزارهای در دسترس برای برقراری ارتباط با مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در سازمانها رایج شده اند .مشتریان برخط امروزی، نیازهای مختلف و توقعات بالاتری نسبت به گذشته دارند .مشتریان می خواهند خرید کنند و از طریق کانالهای ارتباطی مختلفی چون تلفن، پست الکترونیکی و وب ، سرویس دهی شوند .با این قابلیتها ، مدیریت ارتباط با مشتری در درون مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی به تکامل می رسد. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی جدیدترین پارادایم در دنیای مدیریت ارتباط با مشتری است . شرکتها دیگر نمی توانند به استراتژی های گذشته بسنده کنند بلکه بایستی همراه با پیشرفت بازار ، خودشان را سازگار کنند .در این مقاله به ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و چگونگی عملکرد و ارائه چهارچوب تحقیقاتی برای آن ، بحث می شود.
کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، تجارت الکترونیک، مشتری محوری
نویسنده(گان): امیر البدوی، محمد عنایت تبار
منبع: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: مدیریت مالی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.