ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 23 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 6,017
بازدید دیروز: 16,958
بازدید کل: 159,008,609
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 49
کاربران حاضر: 49
تعداد دریافت: 24
تعداد بازدید: 2451
بررسی سود خریدار و فروشنده در بازار الکترونیکی B2B خنثی
چکیده:
در سالیان اخیر در صنایع مختلف بازارهای الکترونیکی زیادی ایجاد شده اند در حالیکه بسیاری از آنها نیز از بین رفته اند . عوامل متعددی در این امر موثرند . در این بین کسب حداقل سود مورد انتظار هر کدام از شرکا یکی از فاکتورهای مهم بقای بازار الکترونیکی می باشد. در این مقاله تصمیم گیری خریداران و فروشندگان برای پیوستن به بازارهای الکترونیکی B2B خنثی بررسی می شود و یک مدل برنده- برنده ارائه می شود که بر مبنای آن صاحب بازار الکترونیکی با توجه به ساختار درآمدی خود شرکای بازار را به ماندن در بازار الکترونیکی ترغیب می کند.
کلید واژه:
بازار الکترونیکی B2B، خنثی، سود خریدار، سود فروشنده، مدل برنده - برنده
نویسنده(گان):
امیر البدوی، محمد یاوری
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
رفتار سازمانی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
10
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
175 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved