شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,261
بازدید دیروز: 17,154
بازدید کل: 152,212,671
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 41
کاربران حاضر: 42
کارآفرینی سازمانی (مروری بر مفاهیم کارآفرینی، کارآفرینی سازمانی و مدل ها و نظریات کارآفرینی سازمانی)
چکیده:

امروزه رمز و راز اصلی توفیق یک سازمان حرکت در مرز خلاقیت و نوآوری و در یک حرف کارآفرینی سازمانی است. کارآفرینی که به لحاظ تئوری قدمتش به درازای عمر سازمان بوده و همواره با نگاه توسعه محصول وخدمت نقش آفرینی کلیدی در بقای حیات سازمانی ایفا می نماید. کارآفرینی سازمانی متاثر از عواملی همچون شرایط اقتصادی و بازار، پویایی صنعت، فضای قوانین و مقررات و سرمایه اجتماعی می باشد. این عوامل باعث می شود تا سازمان و شرکت ها در رقابت تنگاتنگ و شدیدی بین شان وجود دارد، کارآمدتر و اثربخش تر ظاهر شوند و بقا در این عرصه سنگین را تضمین نمایند. این مقاله با رویکرد جامعی سعی دارد تا مفاهیم کارآفرینی را مورد بازکاوی قرار دهد و ضمن بیان تاریخچه ای از تحول و تطور کارآفرینی، نظریات مطرح در این حوزه را مورد اشاره قرار دهد.

کلید واژه: کارآفرینی، مفهوم کارآفرینی، کارآفرینی سازمانی، عوامل کارآفرینی سازمانی، مدل های کارآفرینی سازمانی.
نویسنده(گان): حامد بردبار
منبع: مقاله متفرقه
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1394
تعداد صفحات: 28
قیمت (تومان): 2500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.