این فایل شامل مطالبی درخصوص 1- کلیات بازاریابی بین الملل، 2- محیط فرهنگی در بازاریابی بین الملل ، 3- ارتباطات و مذاکرات در فعالیتهای بازاریابی بین المللی ، 4- محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین المللی، 5-تحقیقات بازاریابی بین المللی ، 6- استراتژی های ورود به بازارهای جهانی ، 7-سیاست های تولید در بازار بین المللی ، 8- کانالهای توزیع در بازار بین المللی ، 9-تبلیغات در بازار بین الملل، 10-قیمت گذاری می باشد توجه: فایل به صورت Pdf و دارای بک گراند (فوتر) آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان می باشد توجه :این فایل طی قرارداد همکاری مورخ 5 آبان 1393 ازطرف آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان در اختیار سایت مدیر قرار گرفته است و هرگونه کپی برداری یا انتشار مجدد آن به هر نحوی (کتبی و الکترونیک) شرعا و قانونا مجاز نمی باشد و قابل پیگیری است.