استراتژی تصویر جامعی از هدفهای بلند مدت، مقاصد و هدفهای کوتاه مدت و سیاستها و برنامه های عمده برای تحقق هدفهایی است که در آن رسالت موجود یا آتی سازمان و شخصیت موجود یا آتی سازمان تبیین شده است. داشتن تصویر جامع از محیط اطراف سازمان و تعیین جایگاه سازمان در آن ،در این مسیر سازمان میتواند تهدید ها و فرصت ناشی از عناصر محیطی را شناخته و با توجه به توانمندی و استعدادهای درونی موقعیت خود را تعریف کند. فایل شامل فصل اول: فرایند مدریت استراتژیک، فصل دوم : فرآیند مضمون بندی استراتژی سازمانی، فصل سوم: تدوین هدفهای بلندمدت و انواع استراتژیهای اصلی ، فصل چهارم: آشنایی با متغیرهای اساسی استراتژیک سازمانی، فصل پنجم: اجرای استراتژی، فصل ششم: ارزیابی استراتژی، فصل هفتم: مدریت بهره وری می باشد. توجه: فایل به صورت Pdf و دارای بک گراند (فوتر) آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان می باشد توجه :این فایل طی قرارداد همکاری مورخ 5 آبان 1393 ازطرف آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان در اختیار سایت مدیر قرار گرفته است و هرگونه کپی برداری یا انتشار مجدد آن به هر نحوی (کتبی و الکترونیک) شرعا و قانونا مجاز نمی باشد و قابل پیگیری است.