شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,881
بازدید دیروز: 21,025
بازدید کل: 151,940,938
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 80
کاربران حاضر: 81
جزوه آموزشی مدیریت استراتژیک در مدیریت بازرگانی
چکیده:

استراتژی تصویر جامعی از هدفهای بلند مدت، مقاصد و هدفهای کوتاه مدت و سیاستها و برنامه های عمده برای تحقق هدفهایی است که در آن رسالت موجود یا آتی سازمان و شخصیت موجود یا آتی سازمان تبیین شده است. داشتن تصویر جامع از محیط اطراف سازمان و تعیین جایگاه سازمان در آن ،در این مسیر سازمان میتواند تهدید ها و فرصت ناشی از عناصر محیطی را شناخته و با توجه به توانمندی و استعدادهای درونی موقعیت خود را تعریف کند.
فایل شامل فصل اول: فرایند مدریت استراتژیک، فصل دوم : فرآیند مضمون بندی استراتژی سازمانی، فصل سوم: تدوین هدفهای بلندمدت و انواع استراتژیهای اصلی ، فصل چهارم: آشنایی با متغیرهای اساسی استراتژیک سازمانی، فصل پنجم: اجرای استراتژی، فصل ششم: ارزیابی استراتژی، فصل هفتم: مدریت بهره وری می باشد.
توجه: فایل به صورت Pdf و دارای بک گراند (فوتر) آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان می باشد
توجه :این فایل طی قرارداد همکاری مورخ 5 آبان 1393 ازطرف آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان در اختیار سایت مدیر قرار گرفته است و هرگونه کپی برداری یا انتشار مجدد آن به هر نحوی (کتبی و الکترونیک)  شرعا و قانونا مجاز نمی باشد و قابل پیگیری است.

کلید واژه: مدیریت، مدیریت استراتژیک، بازرگانی، مدیریت بازرگانی، استراتژی
نویسنده(گان): کلینیک تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان
منبع: آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: دانلود جزوات کنکوری و درسی
سال انتشار: 1394
تعداد صفحات: 278
قیمت (تومان): 14000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.