شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 51,271
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,652,643
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 94
کاربران حاضر: 95
تدوین برنامه استراتژیک شرکت سایپا دیزل
چکیده:

شرکت سایپا در سال 1346 در زمینی با مساحت 240 هزار متر مربع و زیربنای 20 هزار متر مربع (در حال حاضر فقط مساحت زمین کارخانه مرکزی 415 هزار متر مربع می‌باشد) با سرمایه اولیه 160 میلیون ریال به نام " شرکت سهامی تولید اتومبیل سیتروئن ایران" تاسیس گردید. در تاریخ 15 اسفند 1345 ثبت و در اواخر سال 1347 به مرحله بهره‌برداری رسید.
این فایل دارای بخشهایی نظیر تاریخچه سایپا ، نمودار کلان سازمانی سایپا ، معرفی شرکت سایپا دیزل ، تاریخچه سایپا دیزل ، محصولات تولیدی ، شرکای تجاری ، نیروی انسانی شرکت ، بیانیه ، مأموریت ، چشم انداز و ارزشها ، اهداف بلندمدت ، ماتریس بررسی رقابت (CPM) ، تجزیه و تحلیل عوامل داخلی و خارجی شرکت (SWOT) ، ماتریس داخلی و خارجی (GE) ، ماتریس FGSSM می باشد.
 

کلید واژه: برنامه استراتژیک ، سایپا دیزل
نویسنده(گان): سعید جعفری
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 34
قیمت (تومان): 3900
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.