شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,636
بازدید دیروز: 23,529
بازدید کل: 152,059,187
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 115
کاربران حاضر: 115
طرح پیشنهادی پایان نامه ( پروپوزال) با موضوع شناسایی و رتبه بندی عوامل نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی با رویکرد MCDM
چکیده:

در دنیای رقابتی امروز، سازمان‌ها برای رشد و توسعه موقعیت خود باید شیوه جدید مقتضی با این میزان تغییرات و پیشرفت سریع را اتخاذ کنند. یکی از الزامات توسعه و پیشرو بودن در صنعت، برخورداری از رویکرد و نگاه نوآوری باز در سازمان است. نوآوری باز با تاکید بر از بین بردن مرزهای سازمان و دخیل کردن عوامل ارزش آفرین خارج از سازمان، احتمال موفقیت و توسعه سازمانی را بالا برده و ریسک ناشی از خطرات سرمایه گذاری‌ را کاهش می‌دهد. از آنجا که در دهه اخیر، توجه از صنایع پیشرفته به صنایع متوسط و از سطح کلان به سطح صنعت و بنگاه معطوف شده است، ضروری است پژوهش‌ها نیز در صنایع مختلف توسعه یابند. پروپوزال حاضر با مرور ادبیات پژوهشی و مدل های نوآوری باز به ارائه مدلی برای رتبه بندی عوامل نوآوری باز در صنعت لوازم خانگی می‌پردازد.
این پروپوزال شامل بخش هایی نظیر چکیده ، بیان مسأله ، تشریح و بیان موضوع (مروری بر مبانی نظری تحقیق ، مروری بر پیشینه تحقیق و مدل مفهومی تحقیق)، ضرورت انجام تحقیق (ضرورت و اهمیت تحقیق از بعد نظری ، کاربردی، قانونی و برنامه ای)، گزاره های تحقیق (اهداف، سوال ها، فرضیه ها و تعریف متغیرهای اصلی پژوهش و نحوه سنجش آنها) ، روش تحقیق (روش تحقیق و دلیل به کارگیری آن، فرآیند اجرایی تحقیق، قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی تحقیق، جامعه آماری و دلیل انتخاب آن، تعداد نمونه، روش نمونه گیری و دلیل انتخاب آن، منبع، روش و ابزار گردآوری داده ها، تجزیه و تحلیل داده ها)، دستاوردها و نتایج مورد انتظار، سهم دانش افزایی و نوآوری تحقیق ، زمان بندی مراحل اجرایی تحقیق ، تعریف واژه های کلیدی و فهرست منابع می باشد.

کلید واژه: نوآوری باز، MCDM، AHP، عوامل نوآوری باز
نویسنده(گان): ع.حق
منبع: مقالات علمی پژوهشی و ISI
موضوع: مدیریت و انتقال تکنولوژی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 21
قیمت (تومان): 4800
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.