شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,661
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,523,939
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 124
کاربران حاضر: 124
ساختار سازمانی؛ مفاهیم و ابعاد
چکیده:

یکی از مهم ترین موضوعات سازمانی که تاثیر گذار بر خط فرمان، شرح وظایف، مسئولیت ها و بسیاری چیزهای دیگر است، ساختار سازمانی است. ساختار سازمانی مجموعه و ترکیبی از راه هایی است که طی آن فعالیت سازمانی به دسته ای از وظایف و مسئولیت های شناخته شده و مشخص تقسیم و طبقه بندی می شود. ساختار سازمانی که به عنوان مبنا و زیر بنای نمودار سازمانی است دارای دو بعد ساختاری و محتوایی است که در مقاله به صورت مبسوط شرح داده شده است. در مقاله همچنین مفهوم نمودار سازمانی و طراحی سازمان و مبنای اصلی و الگوی طراحی سازمانی مورد اشاره قرار خواهد گرفت.

کلید واژه: ساختاری سازمانی، پیچیدگی، رسمیت، تمرکز، تکنولوژی، تقسیم کار، سلسله مراتب اختیار
نویسنده(گان): حامد بردبار
منبع: مقاله تالیفی
موضوع: تئوریهای مدیریت
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه