تبلیغات بازرگانی هر نوع فعالیت تبلیغاتی است که در فضاهای عمومی شهری و کشوری، محیطی و رسانه ای با هدف معرفی و عرضه کالا، اطلاع رسانی و ارائه خدمات توسط ابزار های مربوطه در سطح محدود یا گسترده صورت می گیرد. تبلیغات بازرگانی همانند گردشگری جهانی بخش قابل توجهی از تجارت جهانی امروز را تشکیل می دهد. علاوه بر سودآوری ذاتی صنعت تبلیغات بازرگانی، اهمیت راهبردی آن به نحوی است که می توان گفت جایگاه کشورهای مختلف در اقتصاد جهانی، تا حد زیادی متاثر از کمیت و کیفیت حضور آن ها در بازار جهانی تبلیغات بازرگانی است. این فایل شامل مطالبی در خصوص تعاریف،طبقه بندی،وظایف،اهداف و آثار تبلیغات ، تبلیغات و نام گذاری جهانی محصولات، محتوای تبلیغات جهانی: تعمیم پیام در سطح جهان در مقابل هماهنگی با بازارهای محلی، انتخاب یک شرکت تبلیغاتی ، جاذبه های تبلیغاتی ویژگی های محصول ، اجرای فعالیتهای تبلیغاتی ، نتیجه گیری و برخی از کمپینهای تبلیغاتی اثرگذار در باورها و دیدگاه های مردم و ... می باشد.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید