شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,794
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,661,797
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 82
کاربران حاضر: 82
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع نقش تبلیغات بین الملل در بازارهای تجارت جهانی
چکیده:

تبلیغات بازرگانی هر نوع فعالیت تبلیغاتی است که در فضاهای عمومی شهری و کشوری، محیطی و رسانه ای با هدف معرفی و عرضه کالا، اطلاع رسانی و ارائه خدمات توسط ابزار های مربوطه در سطح محدود یا گسترده صورت می گیرد. تبلیغات بازرگانی همانند گردشگری جهانی بخش قابل توجهی از تجارت جهانی امروز را تشکیل می دهد. علاوه بر سودآوری ذاتی صنعت تبلیغات بازرگانی، اهمیت راهبردی آن به نحوی است که می توان گفت جایگاه کشورهای مختلف در اقتصاد جهانی، تا حد زیادی متاثر از کمیت و کیفیت حضور آن ها در بازار جهانی تبلیغات بازرگانی است.
این فایل شامل مطالبی در خصوص تعاریف،طبقه بندی،وظایف،اهداف و آثار تبلیغات ، تبلیغات و نام گذاری جهانی محصولات، محتوای تبلیغات جهانی: تعمیم پیام در سطح جهان در مقابل هماهنگی با بازارهای محلی، انتخاب یک شرکت تبلیغاتی ، جاذبه های تبلیغاتی ویژگی های محصول ، اجرای فعالیتهای تبلیغاتی ، نتیجه گیری و برخی از کمپینهای تبلیغاتی اثرگذار در باورها و دیدگاه های مردم و ... می باشد.

برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: تبلیغات بین الملل ، نام گذاری جهانی ، بازارهای جهانی ، شرکتهای تبلیغاتی
نویسنده(گان): وحید علیزاده
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 108
قیمت (تومان): 5800
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.