شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 29 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,835
بازدید دیروز: 13,772
بازدید کل: 152,269,097
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 107
کاربران حاضر: 107
برنامه ریزی استراتژیک شرکت آرتاویل تایر ( گلدستون ) اردبیل
چکیده:

همانطور که می‌دانیم امروزه اغلب سازمانها در محیطی رقابتی و پویا در حال فعالیت هستند. محیطی که متغیرهای داخلی و خارجی آن دائما در حال تغییر بوده و امکان پیش‌بینی این تغییرات نیز بسیار سخت و مشکل است. از طرفی سازمانها هزینه‌های فراوان و زمان زیادی را صرف تهیه، تدوین و اجرای استراتژی هایی می‌نمایند تا بتوانند به اهداف بلند مدت و چشم اندازهای سازمان خود دست یابند. بنابر این آگاهی از اینکه عملکرد سازمان تا چه حد در جهت رسیدن به اهداف آن بوده است و موقعیت سازمان در محیط پیچیده و پویا امروز کجاست برای مدیران و سازمانها اهمیت فراوان دارد. لذا ما در این تحقیق سعی داریم تا با توجه به اهمیت خدمات ارائه شده از سوی شرکت آرتاویل تایر(گلدستون) اهداف و ماموریت شرکت فوق بررسی و به مطالعه الگوی ارزیابی عملکرد فعلی شرکت بپردازیم. بدین منظور چون شالوده و بنیان اصلی هر مدل ارزیابی عملکرد، شاخص‌های آن مدل می‌باشد، لذا به بررسی ویژگیهای شاخص‌های مدل ارزیابی عملکرد این شرکت به منظور کسب اطلاع از اینکه آیا مدل فعلی ارزیابی عملکرد شرکت قادر به ارزیابی مناسب همه جنبه‌های عملکردی این شرکت با توجه به اهداف و ماموریت آن می باشد یا خیر پرداخته می‌شود.

در این فایل مطالبی در خصوص مقدمهریال اصطلاحات کلیدی شامل قصد وفلسفه سازمانی، آرمان، ماموریت، فرصت ها و تهدیدات خارجی، اهداف سالیانه، سیاستها، اهداف بلند مدت، استراتژی، مراحل فرآیند استراتژیک، تجزیه وتحلیل محیطی، اهداف مدیریت استراتژیک و مزایای مدیریت استراتژیک، معرفی شرکت آرتاویل تایر(گلدستون)، صاحبان سهام گلدستون، مبانی تئوریک تدوین استراتژیک، الگوی جامع مدیریت استراتژیک، آشنایی با محصول موردبررسی(تایر) ، پروژه ها، وضعیت رقبا، تشریح چشم انداز، تعیین استراتژی، تحلیل وضعیت شرکت: فرصتها
تهدیدات، نقاط ، قوت، نقاط ضعف، بررسی ماتریس  SWOT ، پیش بینی وضعیت بازار، ماتریس ارزیابی عوامل خارجی، ماتریس ارزیابی عوامل داخلی، ماتریس استراتژیک کمی QSPM ، ماتریس بررسی رقابت (CPM)، ماتریس عوامل اصلی، واحد تکنولوژی وآزمایشگاه، رعایت موارد ایمنی وبهداشت حرفه ای ، دستاورد های آرتا ویل تایر، اقدامات آرتاویل در خصوص تحقیق وتوسعه، موقعیت های گلدستون، رعایت نکات ایمنی وزیست محیطی و ... آمده است.

کلید واژه: برنامه ریزی استراتژیک، نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصتها ، تهدیدات
نویسنده(گان): حمداله نگهبان
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 64
قیمت (تومان): 5000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.