در ادبیات سنتی مدیریت وظایفی چون برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت برای مدیران موافق از الزامات اولیه بود و بعدها نیز نقشهای دیگری چون نقش تصمیم گیری،نقش ارتباطی و اطلاعاتی برای مدیران مطرح گردید.اما جدایی سازمان از محیط اجتماعی و مشغول شدن مدیران به اهداف سازمان و بی التفاتی آنان به مسائل اجتماعی موجب گشوده شدن باب جدیدی در مدیریت شده که آنرا مدیریت مسائل اجتماعی یا مسئولیت اجتماعی نام نهاده اند.مدیران امروز باید ابعاد اجتماعی و عمومی حرفـﮥ خود را شناخته و از آثار سازمان خود برای محیط اجتماعی خویش آگاه باشند. در این مقاله به موارد زیر پرداخته میشود 1- مقدمه 2- تاثیر مسؤولیت اجتماعی سازمان بر تعهد سازمانی 3- زمینه های مسئولیت اجتماعی 4-استراتژیهای انجام مسئولیت اجتماعی 5-ابعاد مسئولیت اجتماعی 6-مدلهای مسئولیت اجتماعی سازمان 7-سیر تکاملی پاسخگویی اجتماعی سازمان 8-مشکلات پذیرش وایفای مسئولیت اجتماعی سازمانها 9-مدیریت مسائل اجتماعی 10-تأثیرات توجه به مسئولیت اجتماعی در سازمان 11-عواملی که کسب و کار را به سمت CSR سوق می دهند و...... برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید