شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 08 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 17,337
بازدید دیروز: 45,096
بازدید کل: 151,829,313
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 55
کاربران حاضر: 55
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع روش های پرداخت در بازرگانی خارجی
چکیده:

در این ارایه سعی بر این شده است که روش های کلی پرداخت در بازرگانی خارجی را بررسی نماییم.در ابتدا مقدمه و ویژگی بازرگانی بین المللی را بررسی می کنیم سپس روش ها را به دودسته بر اساس تقسیم ریسک طبقه بندی میکنیم. در ادامه روش حساب باز و پیش پرداخت را توضیح میدهیم. بعد از آن روش بروات وصولی و انواع آن , اعتبار اسنادی L/C و انواع آن و نقدی بر L/C انجام میشود. سپس شبکه جهانی سویفت را معرفی میکنیم و در آخر آخرین روش پرداخت یعنی روش تعهد پرداخت بانکی BPO را بیان میکنیم. در این ارایه از آخرین اطلاعات روز استفاده شده است و در آخر منابع استفاده شده که برای علاقه مندان میتواند بسیار مفید باشد ذکر گردیده است.

برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 2000 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید
کلید واژه: حساب باز, پیش پرداخت, بروات وصولی, اعتبار اسنادی, سویفت, BPO
نویسنده(گان): سپهر سرخانی , سعید جمشیدی
منبع: وبسایت ها و کتاب ها
موضوع: بازرگانی و تجارت
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.