این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 22صفحه و مربوط به سال 2011 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت به صفحه شخصی رفته و از طریق صفحه افزایش اعتبار، به یکی از روشهای اعلام شده مبلغ مورد نظر را به سایت واریز یا منتقل نمایید. پس از افزایش اعتبار می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل Word دانلود نمایید. برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید. چکیده: این مقاله به موضوعی میپردازد که در ادبیات تحقیق اقتصاد نوآوری بحث شده یعنی بازگشت فزاینده هزینههای تحقیق و توسعه و اندازه بنگاه در نوآوری محصول. این مقاله نشان میدهد که چگونه خصوصیات ساختاری و عوامل محیطی بر بکارگیری مستمر مؤلفه های جدید در یک دوره زمانی نسبتاً طولانی اثر میگذارند. ما با استفاده از مزیت یک پایگاه داده اصلی و منحصر به فرد که متشکل از اطلاعاتی دربارة اعلام محصولات جدید توسط تولیدکنندگان برجسته نیمه رساناها است، نشان میدهیم که (1) کاهش بازگشت هزینههای تحقیق و توسعه، ویژگی تابع تولید نوآوری بنگاههای مورد بررسی است؛ (2) تولیدکنندگان فعال در یک پورتفوی بزرگتر محصولات، تمایل بیشتری را نسبت به رقبای تخصصی خود برای معرفی محصولات جدید نشان میدهند و (3) افزایش طول عمر تأثیر مثبتی بر توانایی بنگاه برای نوآوری دارد.