شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,676
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,661,679
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 146
کاربران حاضر: 146
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ عوامل کلیدی مؤثر بر کیفیت خدمات و فناوری های خود- خدمت در صنعت بانکداری ایران
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 18صفحه و مربوط به سال 2013 می باشد.

برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت به صفحه شخصی رفته و از طریق صفحه افزایش اعتبار، به یکی از روشهای اعلام شده مبلغ مورد نظر را به سایت واریز یا منتقل نمایید. پس از افزایش اعتبار می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل Word دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

کلید واژه: کیفیت خدمات مشتری، رضایت مشتری، فناوری های خود- خدمت، بانکداری، ایران
نویسنده(گان): مترجمین: جمشید محمدزاده رستمی و زهره اکبرپور
منبع: International Journal of Marketing Studies; Vol. 5, No. 6; 2013
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2013
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 12500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی