امروزه تدوین و اجرای استراتژی های رقابتی اثربخش، کلید طلایی موفقیت سازمان ها می باشد. اینکه مدیران سازمان بدانند کجا هستند، به کجا می خواهند بروند و برای رسیدن به این اهداف بلند مدت چه ابزارها و منابعی نیاز دارند، استراتژی گفته می شود. در این جزوه، سرکار خانم مهندس اخوان، مدرس آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان، با زبانی ساده و روان، تجربیات ارزنده ی خود را در زمینه ی تدریس و اجرای مدیریت استراتژیک در اختیار شما دانش پژوه گرانقدر قرار خواهند داد. این فایل شامل مطالبی نظیر فرایند مدیریت استراتزیک ، تعریف استراتژی از دیدگاه کوئین و آنسف و مینتزبرگ، جایگاه هدف و سیاست در استراتزی ، فرایند طراحی مدیریت استراتژیک ، فرایند تصمیم گیری استراتژیک ، مدل های برنامه ریزی استراتژیک در سازمان ، برنامه ریزی استراتژیک ، مدل خط مشی هاروارد ، مدل رقابتی پورتر ، ویژگیهای مدلهای برنامه ریزی استراتژیک ، مدل مینتزبرگ ، تدوین هدفهای بلندمدت و انواع استراتژیهای اصلی ، ویژگیهای هدفهای بلندمدت، انواع استراتژیها ، استراتژی یکپارچگی (ادغام)، رسوخ در بازار ، توسعه بازار، توسعه محصول ، استراتژیهای تنوع شامل تنوع همگون ، افقی و ناهمگون، استراتزی تدافعی ، مشارکت ، کاهش ، استراتزی واگذاری یا سلب مالکیت ، استراتزی انحلال، ترکیب)، اجرا و ارزیابی استراتژیها ، استراتزی منابع انسانی ، استراتزی تحقیق و توسعه ، فعالیتهای اصلی ارزیابی استراتژی، انواع کنترل استراتزیک ، کنترل فرضیات ، عوامل محیطی ، کنترل اجرا، نظارت استراتژیک ، کنترل آگاهیهای ویژه ، نظامهای کنترل عملیاتی ، نظامهای بودجه بندی ، جدول زمانی ، عوامل کلیدی موفقیت ، استفاده از نظامهای کنترل عملیات ، نظامهای پاداش ، چارچوبی برای ارزیابی استراتژی، اقدامات اصلاحی و ... می باشد. توجه: فایل به صورت Pdf و دارای بک گراند (واتر مارک) آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان می باشد توجه :این فایل طی قرارداد همکاری مورخ 5 آبان 1393 از طرف آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان در اختیار سایت مدیر قرار گرفته است و هرگونه کپی برداری یا انتشار مجدد آن به هر نحوی (کتبی و الکترونیک) شرعا و قانونا مجاز نمی باشد و قابل پیگیری است.