سازمانها و شرکتها همواره با محدودیت منابع مواجه بوده و هستند. بدلیل وجود این محدودیت ها استفاده بهینه از منابع برای آنها ضـــروری می باشد. آنچه که یک شرکت را از سایررقبایش متمایز می سازد، استفاده مناسب از منابع دردسترس میباشد. یکی از مهمترین منابع سازمانها بودجه در اختیار آنها است که معمولاً یکی از اقلام این بودجه به تبلیغات شرکتها اختصاص مییابد. این پاورپوینت شامل مواردی نظیر چکیده ، واژگان کلیدی ، مقدمه ، تعریف تبلیغات ، تاریخچه پیدایش تبلیغات ، بررسی مفهوم اثربخشی ، بررسی سنجش اثربخشی در هر سازمان ، اثربخشی در تبلیغات ، مزایای هدفگذاری تبلیغات ، نتیجه گیری و ... می باشد برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید