شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 28 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,726
بازدید دیروز: 17,614
بازدید کل: 152,251,216
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 38
کاربران حاضر: 39
تاثیر تلفن های هوشمند بر کارآفرینی
چکیده:

کارآفرینی فرآیندی است که طی آن فرد کارآفرین با ایده ای نو و خلاق وشناسایی فرصت های جدید و با بسیج منابع مبادرت به ایجاد کسب و کار نو، سازمان های جدید و نوآور و رشد یابنده می نماید. این فرآیند متاثر از زیرساخت ها و فناوری های حوزه فناوری اطلاعات در عصر جدید با تحول و پیشرفت همراه شده است. یکی از این فناوری هایی که تاثیر بسیار زیادی بر روابط اجتماعی و زندگی افراد مختلف در سرتاسر دنیا گذاشته است تلفن های هوشمند می باشند. در این مقاله سعی شده است ضمن ارائه تعریف کارآفرینی و مفاهیم مرتبط آن، ویژگی های آن معرفی گردند، سپس فناوری اطلاعات و تلفن های هوشمند نیز مورد تعریف و بررسی قرار می گیرند. در ادامه با توجه به نظر سنجی که از بین کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و نیز برخی از کارآفرینان حاضر در مراکز رشد و کارآفرینی انجام گردید، میزان تاثیر تلفن های هوشمند بر کارآفرینی مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

کلید واژه: تلفن های هوشمند، فناوری های نوین ارتباطی، کارآفرینی
نویسنده(گان): علی چنگیزی (فرستنده) ، سمیرا امیرزاده ، زهرا زاهد
منبع: سومین همایش ملی مدیریت و کـارآفرینی
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 8
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.