بررسی گروههای کاری درسازمان به دلایل گوناگون حائز اهمیت است. اول آنکه امروزه گروههای کاری یکی از اجزای مهم وتشکیل دهنده ی سازمانها را تشکیل می دهند و دوم، رفتار افراد در گرو ه های کاری متفاوت از مجموعه کاری است که هر یک از اعضاء به تنهایی انجام می دهند. در واقع رفتار اشخاص هم برگروهها اثر میگذارد و هم از گروه تاثیر میپذیرد. یکی از موارد حساس و پراهمیت که مدیران در آن نقش کلیدی دارند، ارائه کارتیمی توسط نیروهای تحت مدیریت ایشان است. ایده اصلی در استفاده از تیم های کاری، دستیابی به اهداف سازمانی با اثر بخشی و بازده بالاتر و کاهش مکاتبات سازمانی بوده و به عنوان ابزاری جهت غلبه بر ضعف های سازمان دهی رسمی می باشد؛ از آنجایی که موفقیت یا شکست یک تیم به عوامل متعددی وابسته است، شناخت این عوامل و نحوه تنظیم آنها اهمیت فوق العاده ای در تحقق اهداف سازمانهادارد در این موارد زیر آورده شده است: 1- مقدمه 2- تعریف تیم 3-نقشهای تیم 4-مقایسه تیم ها و گروه ها 5-خصوصیات کلیدی تیم ها 6-مدیران چگونه گروه کاری را به تیم کاری تبدیل کنند؟ 7-تواناسازی و تیم سازی 8-انواع تیم های کاری در سازمان 9-ضرورت تیم های کاری در سازمان 10-شرایط به کارگیری تیم های کاری در سازمان 11-مراحل استقرار تیم های کاری در سازمان 12-عملکرد تیم های کاری در سازمان 13-مفهوم عملکرد تیم های کاری 14-اهمیت اندازه گیری عملکرد تیم 15-ارزیابی تیمها 16-تحلیل عملکرد تیم طبق الگوی تامپسون 17-عوامل مؤثر بر عملکرد تیم 18-مراحل شکل گیری یک تیم کاری ازدیدگاه توکمن و رابینز و .......... برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید