بهترین و کارآمدترین شیوه پیاده سازی دموکراسی در جوامع امروزی انتخابات است که رقیبان حاضر در آن (کاندیداها) برای انتخاب شدن ازهیچ تلاشی دریغ نمیکنند. بازاریابی سیاسی ابزارهای کارآمدی دراختیارسازمانهای سیاسی و کاندیداها قرار میدهد و با بهره گیری از چهاچوب منسجم بازاریابی و با تعدیل مفاهیم اصلی بازاریابی تجاری به نحوی که در محیطهای سیاسی و برای احزاب یا گروههای سیاسی قابل کاربرد باشد ، کمک بزرگی به فعالیتهای ترویجی و تبلیغی سیاسی که پیش از این با استفاده از اندیشه ها و تاکتیک های سنتی علوم سیاسی انجام میشد، می کند . در این مجوعه آموزشی مطالب زیر آورده شده است 1-مقدمه 2- تعاریف بازاریابی 3- تعاریف بازار یابی سیاسی 4-تاریخچه بازار یابی سیاسی 5-مدیریت بازاریابی سیاسی 6-خصوصیات ساختاری بازاریابی سیاسی 7-خصوصیات روند کار بازاریابی سیاسی 8-شباهتهای بازاریابی سیاسی و تجاری 9-نفاوتهای بازاریابی سیاسی و تجاری 10-آمیخته بازاریابی سیاسی و چند مطلب دیگر برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید