در این پرسشنامه متغیر کیفیت درک شده برند براساس تحقیقات واشبرن و پلنک (2002)، متغیر اعتبار برند از نیوول و گلد اسمیت (2001)، متغیر تصویر برند سبز از چن (2010)، متغیرهای ارزش درک شده برند سبز و ارزش ویژه برند سبز از چن و چانگ (2012) اقتباس شده است. که در 21 سوال به ترتیب (کیفیت درک شده برند، سوال 4-1)، (اعتبار برند، سوال 10-5)، (تصویر برند سبز، سوال 14-11)، (ارزش درک شده برند سبز، سوال 18-15)، (ارزش ویژه برند سبز، سوال 21-19) تهیه شده موجود می باشد. این پرسشنامه دارای دو بخش می باشد، بخش اول مربوط به سوالات جمعیت شناختی و بخش دوم مربوط به متغیرهای مستقل (کیفیت درک شده برند، اعتبار برند، تصویر برند سبز و ارزش درک شده برند سبز) و متغیر وابسته (ارزش ویژه برند سبز) که متغیرهای تصویر برند سبز و ارزش درک شده برند سبز بعنوان ابعاد ارزش ویژه برند در نظر گرفته شده اند. مقیاس اندازه گیری آن طیف لیکرت 5 تایی ( کاملاً مخالفم، مخالفم، تاحدودی، موافقم، کاملاً موافقم) می باشد. (در فایل این پرسشنامه پیشینه استفاده از پرسشنامه و تعاریف متغیرهای موضوع موجود می باشند)