شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 12,935
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,585,365
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 104
کاربران حاضر: 104
پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز
چکیده:

در این پرسشنامه متغیر کیفیت درک شده برند براساس تحقیقات واشبرن و پلنک (2002)، متغیر اعتبار برند از نیوول و گلد اسمیت (2001)، متغیر تصویر برند سبز از چن (2010)، متغیرهای ارزش درک شده برند سبز و ارزش ویژه برند سبز از چن و چانگ (2012) اقتباس شده است. که در 21 سوال به ترتیب (کیفیت درک شده برند، سوال 4-1)، (اعتبار برند، سوال 10-5)، (تصویر برند سبز، سوال 14-11)، (ارزش درک شده برند سبز، سوال 18-15)، (ارزش ویژه برند سبز، سوال 21-19) تهیه شده موجود می باشد. این پرسشنامه دارای دو بخش می باشد، بخش اول مربوط به سوالات جمعیت شناختی و بخش دوم مربوط به متغیرهای مستقل (کیفیت درک شده برند، اعتبار برند، تصویر برند سبز و ارزش درک شده برند سبز) و متغیر وابسته (ارزش ویژه برند سبز) که متغیرهای تصویر برند سبز و ارزش درک شده برند سبز بعنوان ابعاد ارزش ویژه برند در نظر گرفته شده اند. مقیاس اندازه گیری آن طیف لیکرت 5 تایی ( کاملاً مخالفم، مخالفم، تاحدودی، موافقم، کاملاً موافقم) می باشد. (در فایل این پرسشنامه پیشینه استفاده از پرسشنامه و تعاریف متغیرهای موضوع موجود می باشند)

کلید واژه: پرسشنامه، ابعاد ارزش ویژه برند سبز، کیفیت درک شده و اعتبار برند
نویسنده(گان): آرمین گلی
منبع: برگرفته از تحقیقات واشبرن و پلنک (2002)، نیوول و گلد اسمیت (2001)، چن (2010)، چن و چانگ (2012)
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 5
قیمت (تومان): 6400
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.