شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 06 اسفند 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,869
بازدید دیروز: 38,882
بازدید کل: 160,471,826
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 101
کاربران حاضر: 101
تجزیه و تحلیل نقش آمیخته بازاریابی سبز در مزیت رقابتی شرکت ها
چکیده:

هدف اصلی پژوهش تجزیه و تحلیل نقش آمیخته بازاریابی سبز در مزیت رقابتی شرکت ها می باشد. پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ گردآوری داده ها، توصیفی می باشد. جامعه آماری تحقیق شرکت های فعال مستقر در شهرک صنعتی بوعلی همدان می باشد که تعداد 128 شرکت هستند. حجم نمونه با توجه به جدول مورگان 82 شرکت تعیین شد. روش نمونه گیری تصادفی ساده است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه می باشد. برای سنجش روایی پرسشنامه از روایی صوری و نظر خبرگان استفاده شد و برای سنجش پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ استفاده و مقدار 890/0 محاسبه شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی آزمونهای کلموگروف- اسمیرنوف و t تک نمونه ای استفاده شد. نتایج نشان داد که آمیخته بازاریابی سبز و مؤلفه های آن(محصول سبز، قیمت سبز، توزیع سبز، ترفیع سبز) در مزیت رقابتی شرکت ها می تواند مؤثر واقع شود.
فرمت فایل: Pdf

کلید واژه: آمیخته بازاریابی، بازاریابی سبز، مزیت رقابتی، شهرک صنعتی
نویسنده(گان): سید مهرداد میرآفتاب زاده (فرستنده)، مریم رنجبران، عباس محرابی
منبع: چهارمین همایش منطقه ای چالش ها و راهکارهای توسعه در مناطق محروم
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.