شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 22,181
بازدید دیروز: 21,025
بازدید کل: 151,944,238
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 139
کاربران حاضر: 140
شناسایی میزان رضایت گردشگران در استفاده از گردشگری الکترونیک و مجازی
چکیده:

پژوهش حاضر از لحاظ هدف، پژوهش کاربردی محسوب می شود و از نظر شیوه گردآوری و تحلیل اطلاعات، این پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی است. با توجه به قلمرو مکانی و زمانی، جامعه آماری پژوهش را کلیه گردشگران داخلی شهر همدان تشکیل می دهند که به دلیل نامحدود بودن جامعه آماری از جدول مورگان بهره گرفته شد و تعداد 384 نفر به عنوان حجم نمونه برآورد گردید. روش نمونه گیری پژوهش از نوع تصادفی ساده می باشد. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه می باشد. جهت سنجش روایی پرسشنامه از روایی صوری شد و جهت سنجش پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ استفاده شد و870/0 بدست آمد. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی برای توصیف متغیرهای جمعیت شناسی و آمار استنباطی (آزمونهای نیکویی برازش K-S، و ضریب همبستگی اسپیرمن) استفاده شد. نتایج نشان داد بین رضایت گردشگران در استفاده از گردشگری الکترونیک و مجازی رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد.
فرمت فایل: Pdf

کلید واژه: گردشگری الکترونیک، گردشگری مجازی، رضایت گردشگران
نویسنده(گان): سید مهرداد میرآفتاب زاده (فرستنده)، عباس محرابی، مریم رنجبران
منبع: اولین همایش داخلی گردشگری پایدار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز
موضوع: مدیریت جهانگردی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.