شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 31,850
بازدید دیروز: 33,746
بازدید کل: 151,744,162
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 195
کاربران حاضر: 195
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی: تحلیل تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) ؛ اثرات واسطه ای عوامل سازمانی
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 8 صفحه و مربوط به سال 2011 می باشد.

برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل Word دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

کلید واژه: مدیریت دانش ، مدیریت ارتباط با مشتری ، CRM ، مدل موفقیت، عوامل مشتری مداری، سازمانی و فن آوری
نویسنده(گان): مترجم: افسانه جان میرزا
منبع: International Journal of Information Management Volume 31, Issue 5, October 2011, Pages 437–444
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2011
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی