شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,191
بازدید دیروز: 19,615
بازدید کل: 152,203,447
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 32
کاربران حاضر: 32
تجزیه و تحلیل قابلیت های نوآورانه در صنعت نفت و گاز و ارائه راهکارهای بهبود (تحقیق موردی: شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی قشم)
چکیده:

امروز ایجاد تغییر و تحول در سازمانها ، یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است، چرا که جوامع، سازمانها ، رقبا و .... همه در حال تغییر و تحول هستند و هر سازمانی که نخواهد از این تغییرات و دگرگونی ها تبعیت کند و راکد وآرام بماند و با محیط بیرون هماهنگ و همسویی نداشته باشد، محکوم به فنا بوده و به افول و اضمحلال گرایش پیدا می کند. لازمه همگام و همساز شدن با تغییرات و تحولات محیطی، ایجاد بستر و محیطی مطلوب و مناسب برای بروز افکار تازه و نوآوری در سازمان می باشد. در واقع برای آنکه سازمانها، در دنیای متلاطم و متغییر امروزی به حیات ادامه دهند، باید به خلاقیت و نوآوری روی آورند و ضمن شناخت تغییر و تحولات محیط برای رویارویی با آنها پاسخهای بدیع و تازه ای تدارک ببیند. در این مقاله سعی داریم نسبت به ارزیابی قابلیت های نوآورانه درشرکت بهره برداری شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی قشم اقدام نموده و در هر یک از ابعاد قابلیت نوآوری، وضعیت شرکت را مشخص و میزان شکاف موجود در هر یک از ابعاد قابلیت های نوآورانه را تعیین نموده و راهکارهایی جهت بهبود وضع موجود ارائه نمائیم.

کلید واژه: نوآوری، قابلیتهای نوآورانه، سیستم نوآوری، تکنولوژی
نویسنده(گان): زینب حبیبی تبار (فرستنده) ، عباس خمسه، سید امیر شهیدی شادکام
منبع: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی 1st International Conference on Acc
موضوع: مدیریت و انتقال تکنولوژی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.