شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,144
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,662,147
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 162
کاربران حاضر: 162
بررسی تطبیقی میزان رضایت دانشجویان دانشگاههای شهید بهشتی تهران و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین از سیستم گلستان
چکیده:

دو بحث اساسی در مدیریت سازمانهای مدرن امروزی یکی بحث استفاده از تکنولوژی های اطلاعاتی و ارتباطاتی و دیگری مشتری مداری و توجه به نیازها و علایق مصرف کنندگان می باشد؛ چرا که راز بقای سازمان ها در شرایط رقابتی موجود ایجاد ارزش برای سازمان است و این دو مقوله کلیدهای ایجاد این ارزش می باشند. لذا سازمان ها هم در بخش خصوصی و هم عمومی توجه زیادی را باید به این دو عامل معطوف نمایند. در این میان بسیاری از سازمان ها سعی در استفاده از تکنولوژی های اطلاعاتی برای ارائه هر چه بهتر و سریعتر خدمات و محصولات خود دارند اما این امر تنها زمانی می تواند برای سازمان بعنوان وسیله ای جهت موفقیت مطرح گردد که بتواند رضایت کاربران آنرا فراهم کند. در این تحقیق سعی بر آن است تا از طریق سنجش میزان رضایت دانشجویان دو دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه امام خمینی (ره) از سیستم گلستان و مقایسه تطبیقی آنها چشم اندازی را برای بهبود این سیستم در جهت افزایش رضایت کاربران آن ایجاد کنیم.

کلید واژه: فناوری های اطلاعاتی ، سیستم های اطلاعاتی ، رضایت الکترونیک ، سیستم گلستان
نویسنده(گان): بهمن موذن (فرستنده) ، حسنعلی رزمی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: فناوری اطلاعات
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1389
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.